Image Hosted by ImageShack.us

星期一, 11月 21, 2005

星期日唔知做乜

基 於星期日實在太悠閒,於是去西環剪左個頭髮,恐怖既係,果一間平時人影都唔多隻既髮型屋,今日竟然錄得4個客人;而我,仲要等左半個鐘先有得剪。更恐怖 既係,平時髮型屋既雜誌都係八封或時裝系雜誌,今日竟然俾我搵到一本 BUSINESS WEEK!簡直係格格不入,但內容又偏偏充實過八封雜誌好多倍,於是就o係一個奇怪既環境下睇BUSINESS WEEK啦。至於個頭...咪又係咁上下囉,雖然跌左好多頭髮,但總係覺得差唔多咁。

經過數小時既改造後,我諗呢度都見得下人掛,不過唯一遺憾既就係果件"小水滴"仲係未work住。咁惟有玩住其他野先啦。下面既就係我既城市作品...


無聊緊又想整翻一個? CLICK我啦!

0 Comments:

發佈留言

<< Home