Image Hosted by ImageShack.us

星期三, 4月 26, 2006

心神恍惚

仲有十一個鐘頭左右,我就要去見AO啦,真係好緊張...雖然只係First-In,但由於內容關於政治/管治/政策等"認真"既項目,睇來 Marketing既吹水技巧都係救唔到我的,惟有寄望我日日睇報紙+新聞既報慣可以幫到我一d啦。希望聽日唔好太過緊張,講英文講到口啞啞就得啦。

至於現在果份工?不提也罷......自從上次份Net工衰左後,呢份衰野就日日好似無間道咁追住我,我訓覺成日未夠鐘起身就紮醒,仲要抱住無奈既心情翻去,超無奈呢。

0 Comments:

發佈留言

<< Home