Image Hosted by ImageShack.us

星期一, 7月 24, 2006

文化沙漠啊!

今日去左書展,點知竟然人山人海,由地鐵站去都要成四個字先入到場,入到場後,即時感受到一股壓迫感...每一個攤位都只要迫餐飽先至入到去的,可恨我還要被人狂踢,行步路都唔舒暢...從來唔覺得香港多人睇書,永遠唔明白點解咁多人書展...直至突然間發現好多年青人尖叫,先知道,原來好多人來睇偶像的...咩Fiona同Shine引得一班少男少女狂叫,我當然冇興趣,就趁呢個時間人少,買多幾本書算數,行到某攤位,聽到Stephy本書已經賣晒...完全係無奈......

至於我,我左四個鐘,一個偶像都見唔到,咩簽名會亦冇去理,最後只買左三本書,遠少於預期...

1 Comments:

At 8:13 下午, Blogger Unknown said...

中計...
我初頭諗住會有啲平時無嘅書...
點知咩都冇...

 

發佈留言

<< Home