Image Hosted by ImageShack.us

星期日, 3月 25, 2007

四方城淪陷了

是日晚上灣仔竹戰,慘不忍道,上家旺到不得了,我就黑到不得了。要到第三圈先有糊食,四圈埋單輸左兩舊水,再打落去我怕破產...諗下諗好似好耐冇輸過咁多,今次都可算係戰況慘烈,還好都R到一碗雲吞面,叫做有d野落胃,唔好咁淒涼地搭小巴翻九龍啦。

--------------------
睇見自己輸20蚊就話"輸咁多牙"果位仁兄,我好想打鑊你呀,哈哈哈哈哈......

--------------------
收到lu,今次卒之可以confirm吧...

--------------------
20分鐘後,又彈起身...睇來今晚失眠了....
定係無心睡眠...

我唔想諗住啊,俾我訓醒覺先再諗啦,好唔好......

0 Comments:

發佈留言

<< Home