Image Hosted by ImageShack.us

星期二, 11月 22, 2005

電話?

每 一日都期待俾電話嘈醒,偏偏又冇,於是又訓到黃朝八晏,睇來上星期見果份都冇著落,懷住頹廢既心情落去買老麥,順手又寄多幾封信啦。還好到左三點左右, 有電話響,叫我又去見第二份...呢份應該將會係第十七份我去見既工啦,死唔死...還好我冇incentive成為NEET (Not Employed Educated Teens-受過教育但冇興趣工作既年青人...),如果唔係一定俾申請綜援吸引...




以上就係總共所寄既application letter (只計email),証明香港搵份似樣既marketing工唔容易呀!早知讀Account啦!哈哈。



ps:我去睇過奇拿既xanga,俾燈神既post吸引左,見到佢果個咩估波網,我見都唔洗register,玩野玩晒1萬蚊落去買賓飛加win里爾2:0...輸左無所謂,反正我都唔鐘意賭既。

1 Comments:

At 7:58 下午, Blogger Unholy said...

你係employed o架! 所以你都唔可以成為NEET lu.

 

發佈留言

<< Home