Image Hosted by ImageShack.us

星期三, 5月 17, 2006

打不成的風 + happy不成的工

八點醒來,出面風平浪靜,就知今日又係一個普通既weekday...果然只係三號,惟有繼續機械式咁去翻工。經過琴日相對較忙既一日,對比之下,今日他他條條,上網搵資料之類之工作,對我來講真係易如反掌,現在我只係等緊食晏先上來打下blog。

經過唔太深思熟慮既深思熟慮後,覺得自己日日weekday放工就翻屋企,自閉過乜咁,所以仍然正努力咁搵緊一d工餘活動,但我只係諗到月尾要去報德文,其他就完全no idea...如有意見,歡迎提出,捉我陪學乜學物都okay的。 (問題係今時今日有冇人會捉我)

0 Comments:

發佈留言

<< Home