Image Hosted by ImageShack.us

星期一, 12月 05, 2005

樣版

由於今日天氣突變,更令人想匿埋溫暖既地方,亦都間接令到我成功消滅左一包陳年珍寶珠。

但今日重點係,由於肌膚乾燥,我用左DHC o係大約一個月寄來既Sample(包括Mild Soap一舊,Cleanising Oil一包,同埋Lotion一包),但該系列產品味道異常難頂,好似夾硬整d香水味落去一樣,果舊Soap既味道,令我以為我擦既香水tim!基於小弟 對於濃烈香味異常反感,用完呢d sample之後,睇來都唔會對該品牌有興趣,除非佢地錢多又送過一堆俾我啦。

0 Comments:

發佈留言

<< Home