Image Hosted by ImageShack.us

星期四, 5月 17, 2007

新瓶新酒

今日終於買了新既開酒器了!事緣有日飲得興起,想再開支酒時,該酒之硬度,竟連手動開酒器都不敵,斷左!!!趁今日記得之時,而爸媽又未回港,快快買翻個開酒器,標誌著...什麼事都冇事生過(自欺欺人中)

聽日要去公司位於東莞的大型新建築,估計又會係長程車,睇怕我都係訓覺吧啦!

-------------

尺寸係92 cm, 92cm, 36cm
36.1/4 寸, 36.1/4寸,14寸

-------------
期待假期ing的我留 (p.s. 應該搵到package吧)

2 Comments:

At 9:07 上午, Blogger Unknown said...

尺寸剛剛好的, 可以入貨!!!
***
無論如何, 我都要去旅行!冇陽光與海灘...就要瘋狂shopping!! ...你唔介意呀呵?!

 
At 6:05 下午, Blogger Unknown said...

Dr. 機緣巧合,得悉你的blog,但話你知我轉o左yahoo blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/kwanononon

麻煩你改改,我xanga被blocked了。

 

發佈留言

<< Home